יד ביד אחד על אחד בונים לכם יציבות פיננסית וביטחון כלכלי בהווה ובעתיד באמצעות השקעות נדל"ן

איך עובד תהליך קניית בית ביוון?

איך עובד תהליך קניית בית ביוון?
שתפו בפייסבוק
 
 
 
 

יותר ויותר ישראלים מרגישים כי שוק הנדל"ן המקומי כאילו ונועל בפניהם את הדלת. מחירי הנכסים ממשיכים לעלות, הבנקים ללא ממש מקלים, וכך מתעצמת אצל רבים התחושה כי "חלום ההשקעה" יישאר לנצח כחלום. וביוון? דלתות הנכסים פתוחות בפניכם ומזמינות אתכם להשקיע בתנאים נוחים, רק תבואו! 

אנחנו, ב"נדל"ן אחד על אחד", מציעים תהליך קניית בית ביוון הנשען על מודל ONE STOP SHOP – כל אנשי המקצוע והשירותים ההכרחיים להשקעה, תחת קורת גג אחת! אנו מעורבים פעילים בכל תהליך הרכישה – מבניית פרופיל המשקיע שלכם, דרך הצגת נכסים ועד ניהול הנכס בפועל. אנו עובדים עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם – ממתווכים ועד מפקחי בניה, וכך מבטיחים תהליך פשוט, נגיש ואיכותי. אז איך תהליך קניית הנכס עובד ומהו סכום ההשקעה המינימלי? כל התשובות, לפניכם: 

נכס אחד, שמונה שלבים – על תהליך קניית בית ביוון

הנה מה שאתם כבר יודעים על השקעות ביוון: ניתן להשקיע במדינה השכנה שלנו גם עם הון עצמי נמוך, צפויות תשואות נאות עד גבוהות וכן, הנכס הנרכש יהיה על שמכם – 100% בעלות בטאבו. ומה אתם לא יודעים? אנחנו מניחים שאת כל השאר. אנחנו ב"נדל"ן אחד על אחד" הצבנו לעצמנו שתי מטרות: האחת היא להנגיש את ההשקעות לישראלים הכמהים ליציבות פיננסית. השנייה? לשקף את התהליך בצורה מלאה כך שתוכלו להיות מעורבים בו.

איך עובד תהליך קניית בית ביוון?

אנו מנחשים כי יצא לכם לתהות: "מה כולל תהליך קניית בית ביוון?". אתם שואלים – אנחנו עונים! לפניכם, פירוט 8 השלבים עליהם נשענת השקעת נדל"ן ביוון: 

  • שלב 1: הגדרת מטרות אישית – כמה תרצו להשקיע, היכן תרצו להשקיע והיכן נכון לכם להשקיע
  • שלב 2: יוצאים לסיור ביוון! -היכרות יסודית ומעמיקה עם השכנות השונות בבירה אתונה
  • שלב 3: איתור הנכס ביוון – סיור אישי בין נכסים רלוונטיים בלבד – כאלו ההולמים את התקציב והציפיות שלכם
  • שלב 4: בדיקות מעמיקות לנכס – מצאנו נכס שעונה לדיוק על ציפיותיכם? אנו נבצע את כל הבדיקות הנדרשות בכדי להבטיח עסקה איכותית – מהערכת שווי ועד בדיקות משפטיות
  • שלב 5: רכישת הנכס – האוזו בידכם? כי אפשר להרים לחיים ולברך אתכם ב"יאסו"! 
  • שלב 6: השבחת הנכס – בשלב זה תגובש תוכנית מפורטת שמטרתה להשביח את הנכס ולהעלות את ערכו
  • שלב 7: השכרת הנכס וניהול שוטף – יש לכם נכס משופץ ומוכן להשכרה? זה הזמן להתחיל להשכירו! 
  • שלב 8: קבלת הרווחים – הנכס שלכם מושכר ואתם – נהנים מהכנסה פאסיבית…

 

"מהו הסכום המינימלי הנדרש להשקעה ביוון?"

ביוון, תוכלו לרכוש נכס שיהיה בבעלותכם החל מ-200,000 שקלים! מחירי הנכסים מושפעים מכמה פרמטרים עיקריים, ביניהם: עיר הנכס, אזור ושכונת הנכס, גודל הנכס, מידת התחזוקה של הנכס, תוספות כדוגמת מעלית, חניה ומרפסת וכיוצא בזה. אנו נציע לכם מגוון נכסים העונים על פרופיל המשקיע לכם – מהתקציב שתרצו להשקיע ועד התשואה אליה אתם שואפים, עד שנמצא את הנכס המדויק לכם!

יש רק דבר אחד מהנה יותר מלהיות תייר ביוון: להיות בעל נכס ביוון! לפרטים נוספים אודות השקעת נדל"ן ביוון ואיך עובד תהליך קניית בית ביוון, התקשרו אלינו כעת 051-226-0306

Picture of נדל"ן אחד על אחד

נדל"ן אחד על אחד

נדל"ן אחד על אחד הוקמה על בסיס ניסיון אישי מעל 8 שנים התמחות בתחום הנדל"ן, עשרות השקעות פרטיות ושותפויות בעולם הנדל"ן. "ליצור יציבות פיננסית וביטחון כלכלי בהווה ובעתיד באמצעות השקעות נדל"ן חכמות"

השאירו פרטים ונציג מטעמנו ישמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים:

לקוחות מספרים על השקעות נדל"ן ביוון עם נדל"ן אחד על אחד

דילוג לתוכן